Manchester United

~~~We'll keep the red flag flying high~~~

Nani kan inte vänta

Kategori: Nyheter

image22
                                     Kan knappt bärga sig till sin debutmatch

Sedan ett tag tillbaka är det känt att United gjort klart med Portugisiska underbarnet Nani. Nani som jämförs med Ronaldo kan inte bärga sig till han får dra på sig Uniteds tröja för att spela Community Shield matchen mot Chelsea.
- Jag klarar inte att vänta till min debut mot Chelsea. Det är då jag ska visa folk vad jag går för, och det kommer jag också att göra, säger Nani till Daily Mail idag.  
Strax efter att det blev känt att United värvar talangen så gjorde han mål för Portugisiska landslaget och Nani berömdes på alla sätt och vis. Bl.a. gick hans landsman Cristiano Ronaldo ut i media och berättade om hur mycket Uniteds värvningar av Nani och Anderson (Porto) stärker United. Senast i raden är nu Boltons Ricardo Vaz Te säger att Nani kan bli minst lika bra som Ronaldo. Och ni kan ju tänka er en framtid med två spelare av Ronaldoklass i samma lag... ska vi inte ge övriga lag en chans?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: