Manchester United

~~~We'll keep the red flag flying high~~~

Sommar = mer tid!

Kategori: Nyheter

                                   Visst hittade jag en fräck sommarbild?

Tjenare på er alla bloggläsare!

Ni som varit inne på den här bloggen någorlunda regelbundet har kanske märkt att min uppdatering dog för några månader sedan. Detta berodde mest på att det var svårt att ta sig tid då skolan plus massa träningar tog upp mycket tid. Och det kändes onödigt att skriva ett inlägg i veckan bara för att jag inte hann mer. Men nu när det är sommarlov för min del så då tänkte jag att jag kan ju ta och skriva lite här igen.

Hoppas ni hädanefter följer bloggen, och skulle jag mot förmodan sluta skriva här igen så kommer jag meddela detta i ett inlägg. Gör jag inte det så är det bara att följa bloggen och gärna kommentera så mycket ni vill så blir det lite diskussion av det hela också. Jag kommer i sommar inte skriva om BARA United, då det kan bli lite ensidigt över sommaren. Men givetvis kommer det mesta kretsa kring United och Premier League men vi ska nog få in lite influenser från andra håll med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: