Manchester United

~~~We'll keep the red flag flying high~~~

Ja eller nej till bloggen?

Kategori: Nyheter

Börjar närma sig tre månader sedan jag skrev här på bloggen att jag skulle börja skriva igen om en vecka. Det låg mycket sanning i det tycker jag....

Tog en liten titt i kommentarerna på mitt inlägg för tre månader sedan och det verkade som att det i alla fall fanns några som gärna skulle se att bloggen kommer igång igen. Har inte orkat att ta mig tid att skriva men kan helt klart göra det om det finns lite intresse för att läsa.
Så nu undrar jag om jag ska dra igång United-bloggandet eller skita i det helt? Lämna gärna en kommentar på detta inlägg där ni svarar på det om ni känner för det. (Snälla, skriv någonting i namnrutan när ni kommenterar så att man kan hänga med lite på vilka det är som är aktiva där).

Ha det nice!

Kommentarer

  • Patrik säger:

    ja du måste fortsätta med bloggandet, för den är jätte bra och där finns inte många united bloggar på svenska heller. // Patrik

    2008-12-18 | 10:52:38
  • GUTTA säger:

    Ska du göra det så ska det ske seriöst. Inge ett inlägg i månaden. Ska det fungera så måsåte det ju vara typ 3 i veckan.

    "Men det finns ju inget att skriva om". Skriv i såna fall lite om konkurrenterna, värvningar som de håller på med, resultat osv.

    Använd denna sida: http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Premier+League/Manchester+United

    Kommer in ett inlägg var 5:e minut ungefär :)

    2008-12-18 | 14:51:08
  • Henrik säger:

    Jag vill gärna att du fortsätter blogga, brukade läsa den regelbundet!

    2008-12-18 | 20:33:52
  • Lantz "tha goodfather" säger:

    ja de är klart du ska fortsätta!

    2008-12-18 | 22:03:49
  • lantzelot säger:

    ja de är klart du ska fortsätta!

    2008-12-18 | 22:05:27
  • lantzelot säger:

    ja de är klart du ska fortsätta!

    2008-12-18 | 22:06:21
  • GUTTA säger:

    Du kan ju ta hjälp av andra om du själv inte orkar...

    2008-12-19 | 11:54:46
  • Kristian säger:

    Nejdå jag orkar, och det verkar ju finnas lite intresse för bloggen så jag drar igång lite United bloggande igen. Det skulle kunna vara ett alternativ i framtiden att någon mer skriver på sidan, men för tillfället så är det ju inte överdrivet mycket besökare direkt så det räcker nog med en "skribent".



    Vet dock inte riktigt hur jag skulle kunna få fler att få upp ögonen för bloggen. Någon som har något reklam förslag?

    2008-12-19 | 20:26:06
  • GUTTA säger:

    Länka till denna sida på olika fotbollsbloggar med fler besökare som svenska fans och fotbollskanalen kan vara ett tips det var så jag hittade denna blogg...

    2008-12-19 | 21:22:47
  • mIA säger:

    KÖR HÅRT MED BLOGGEN VERKLIGEN BRA!

    2009-01-12 | 21:45:30

Kommentera inlägget här: